mandag 24. oktober 2011

Åstorp i Spydeberg

Har fått låne et fotoalbum av min firmenning, Brit Væring og der fant jeg dette bildet av mine tippoldeforeldre på min morfars side av familien; Fredrik Klausen f. 28. sep. 1832 på Morchplassen i Spydeberg og hans kone Johanne Supriansen f. 4. jan. 1833 på Ødegaarden i Trøgstad. Bildet er trolig tatt etter 1900, de er oppført på Åstorp i 1900-tellingen. Hvem de andre er vet jeg ikke, men trolig barn/svigerdøtre og barnebarn.

Had a great opportunity to borrow an old photo album from my 3rd cousin, Brit Væring. In this album I found this photo of my GG Grandparents on my mothers fathers side of the family; Fredrik Klausen b. 28. Sep. 1832 on Morchplassen in Spydeberg and his wife Johanne Supriansen b. 4. Jan. 1833 on Ødegaarden in Trøgstad. The photo is probably taken after 1900, they are registered at Åstorp in the 1900 census. Who the others are, I do not know, but probably children/daughters in law and grandchildren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar